-->

tisdag 23 november 2010

Vet ni vad jag vill ha?

Jag vill ha (ej i nämnd ordning)
Mikaelas kakor med dumle
Sandras kladdkaka
Tanjas kladdkaka
Louise choklate chips kakor
Cathies kanelbullar
Elins pannkakor
Hannas kladdmuffins
Ingrids chokladbollar
Lindas brownie
Lottas mjuka pepparkaka
Maria K:s kavring (tror jag)
Maria B:s scones
Josefins köttbit (tror jag)
Åsas tårtor
Emilys sallad
Camillas catering
Jennys H:s nyårsmat
Jenny J:s godispåsar
Min svärmors chokladrulltårta
Min svärmosters kommande "hjärntårta" med choklad i

Har jag glömt något nu? förmodligen, men det gör mig inte mindre sugen att komma ihåg allt.

7 kommentarer:

  1. "hjärntårta" ? ...ska det inte vara hjärttårta?

    Vi skulle haft en bakdag/helg bara du och jag :-D ...ja, lite får du allt hjälpa till med ;)

    SvaraRadera
  2. NEpp, den ser ut som en hjärna :-D
    Tja, jag kan hjälpa till att tömma skålarna ordentligt när 80% av smeten är nerhälld i formar och sånt

    SvaraRadera
  3. Vad söt du är. Kan allt göra pannkakor åt dig när du vill <3

    SvaraRadera
  4. Mina cupcakes då? ;-)
    Jossan

    SvaraRadera
  5. vilket minne du har! tänker på ett framtida knytkalas med alla dessa godsaker uppdelade i små fina bitar mums har smakat dina kladdmuffins en gång Jessica de var goda, de kan du bidra med :-) och du får ta med dina cupkakes jossan
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Jossan, ja men de där är mer en hägring... man tror att de finns men det finns inga bevis för det...
    Sandra, en del saker är viktiga, så dem kommer man ihåg :-D

    SvaraRadera