-->

tisdag 19 oktober 2010

Blir lite extra kär...

... i Johnny Depp när han gör en sån här sak
Depp skänker bort jackor

Han är min absoluta favorit bland alla skådespelare och or och jag tror att han är en superbra kille. Skulle lätt vilja bjuda honom på middag och eftersom jag gillar honom så ska jag inte ens laga den själv :-)
Okej, jag erkänner att de tfinns många andra som verkar vara generösa med sina pengar och sin tid, men de verkar lite knäppa på andra sätt. George Clooney är en annan snubbe som jag skulle vilja träffa och och skratta med. han har humor! En annan favorit är Brad Pitt, men jag vet inte om jag gillar honom för att han är snygg och generös eller om han verkligen är en bra människa.
Jaja, jag känner ingen av dem, de kanske är skitstövlar allihop



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article7976440.ab

6 kommentarer:

  1. Äh, Brad Pitt är inte snygg :-S

    SvaraRadera
  2. Vem tycker du är snygg då, anonym?
    Han var sjukt snygg i fight club, så det så!

    SvaraRadera
  3. Ja visst smälter hjärtat extra snabbt när man läser om Johnny!! Sicken kille asså! Tänk dig honom med grädde på ;)

    Och jo, Brad är snygg. Tom megasnygg :) Och han verkar också vara en riktigt hygglig prick, så jag tar honom med grädde på också :D Hahaha!!

    SvaraRadera
  4. Du läste om när han besökte en skola va?
    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7926384.ab

    SvaraRadera
  5. Sean Connery är mer min stil ;)

    SvaraRadera
  6. fin är han, men jag vet inte mycket om honom.
    De flesta i den branschen är ju mer eller mindre snygga, få är obehagliga att titta på... vilket är bra eftersom det är film och inte radio :-D

    SvaraRadera