-->

onsdag 20 oktober 2010

Jag vill ha en egen slav!

Tänk att ha en liten slav som springer runt här och gör som jag säger.
Lägg nu ingen värdering i ordet slav, jag kan lika gärna skriva träl, det är samma sak och har ingenting med hudfärg att göra, det är bara en fråga om ägandeskap.
Naturligtvis så skulle jag kunna ha en betjänt/butler/hushållerska/städerska eller vad man nu kallar det, men det har jag inte råd med, så det får bli en slav.

Liten? Skev jag liten? Det verkar synnerligen opraktiskt, den ska naturligtvis vara rätt lång, så att den når allt det jag inte når.
Den första uppgiften hade varit att plocka undan all disk och ställa in i maskinen. Sedan kan den fortsätta med tvätthögen och varför inte ta ett tag med dammsugaren också...
Kan man få slavar att åka och handla, eller rymmer de då? Fast, vill den rymma kan den ju testa att bara ta på sig skorna och öppna dörren, för inte sjutton skulle jag kunna hindra den. Det är kanske där knepet är, den får inte ha några skor!   Nu är det så kallt och blött ute att man inte vill gå utan skor, så det borde vara effektivt.
Det är ju faktiskt ett bra alternativ till fotboja, klart billigare att ta någons skor, istället för att installera en fotboja och dess tillbehör.
Något säger mig att det inte är riktigt så här enkelt.... :-D

En slav... Det vore grejer det, hur får man tag på dem nu för tiden?
Ja, ajg vet! Jag har sett det på tv, då är det till och med en frivillig slav, så han kan få ha kvar sina skor!
Man ska naturligtvis skaffa sig någon som tänder på det, som belöning/straff kan man piska den lite då den varit "stygg"
Jag skulle lätt kunna uppfylla kraven för att vara en domina. Jag vet visserligen inte vilka de är, men hur svårt kan det vara? Hitta en massa uppgifter åt slaven, behandla den nedlåtande och uppmuntra den som man uppmuntrar en hund.

Ok, jag bestämmer det.

Här med efterlyser jag en egen slav, som är någorlunda lång och som gillar att slava för mig. Belöningen kan vara lite piskrapp, kanske lite klapp på huvudet och äran att få ge mig fotmassage.
Jag har väldigt söta fötter, så det är verkligen en stor belöning.

Sprid mina ord, så att slavarna kommer strömmande till mig!

17 kommentarer:

  1. Är det inte sånt där man har en man till, eller har jag missförstått allt då? Jossan

    SvaraRadera
  2. Haha, jag hade en sån man väldigt länge, eller ja inte exakt så. Jag behövde inte piska honom... Men, ja en dag så tröttnade han nog på att ta hand om mig, förmodligen då vi fick barn. En liten miss i min planering där...

    SvaraRadera
  3. Hade jag bara varit lång, då hade jag såklart ställt upp! Så synd att jag inte är det.

    SvaraRadera
  4. Åh, nej, nu ska ju inte du får mindervärdeskomplex pga mig! Klart att du duger som slav, du skulle bli en jättebra slav, när kommer du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du mentalt mogen nu då?, jag heter Fredrik 21 år gammal, jag har alltid haft lust till att få en mäktig kvinna som dominerar över mig.... Vi kan ju ta och prova ifall du finner mig Intressant, -hör av dig till min e-mail lkj_02@hotmail.com

      Radera
  5. Hittade det här inlägget på google fortfarande intresserade att ha en slav? Är en 25 årig lång kille som gärna blir din slav.

    SvaraRadera
  6. oj, hm... Ja jo det hade varit trevligt, men jag får nog erkänna att jag nog inte är mentalt mogen för att ha en slav. Jag hoppas att du hittar någon annan domina som du kan vara slav åt.
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hör av dig om du verkligen vill ha en städslav

      betjantbetjant@yahoo.se

      Radera
  7. Hej! Jag är 22 årig kille som är lång. Jag vill gärna slava åt dig. Dina ord är min lag! Jag utför näst intill allt som kan tänkas att en slav ska utföra. :)
    Bara att höra av dig på Metal_Ahlang_666@hotmail.com eller till 073-7005098. Mig når man hela tiden. :)

    Mvh Slav Mathias

    SvaraRadera
  8. Jag skulle gärna vilja bli din slav

    SvaraRadera
  9. Jag skulle väldigt gärna få pröva att vara din Slav. Jag har en profil på bodycontact Slavsvinet kallar jag mig där.

    SvaraRadera
  10. Hej Dominan jag heter slavhoranbosse är en extremt undergiven slavhora 42 år är varit helt ug sen ca 25 år använd utnyttja förnedra mig totalt och använd mig till absolut allt du vill 072-8344346 slavhoranbosse@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Fortfarande sugen på en slav/betjänt? Jag gör allt du vill! Diska, städa, tvåla in dej i duschen, torka dej när du vart på toa! Kan va toaslav!

    Ungslickaree@outlook.com

    SvaraRadera
  13. Om du är fortfarande seriöst , hör av dig sc:icecross

    SvaraRadera
  14. Hej jag kan vara den bästa fot slaven åt dig snälla ring mig

    SvaraRadera