-->

lördag 3 juli 2010

Snoppstorlekar

När en del tjejer pratar sex så nämns deras partners snoppstorlek. Kanske inte i detalj, men väldigt, väldigt ofta så säger de att den är stor och ibland nästan lite för stor och så flinar de lite menande. Enligt http://www.penisfakta.se/ (jo det finns en sån sida) så är en genomsnittlig svensk penis mellan 14 och 15 cm.
1996 gjordes en undersökning i usa och deras snitt var 12, 9 cm.  Enligt http://www.girltalk.se/story.asp?storyID=16 så har svarta killar marginellt större än vita killar, så det kan inte vara de svarta killarna som drar ner det amerikanska snittet. Undra vilka som har yttepyttesmå då, där borta. Vad finns det kvar? Asiatiska? Googlade lite men hittade ingen direkt info om deras snittstorlek, men det är ju en eventuell myt som florerar runt, att asiatiska killar har mindre, men jag vet inte om det stämmer.

Min man säger pytt och snopp, dock är pytta samma sak som höna, så jag vet inte hur det ska tolkas.
Jag använder ordet pytteliten ganska ofta, borde det då innebära 14-15 cm i sverige?

Det var egentligeninte alls det här som jag skulle skriva om, jag skulle skriva om att tjejerna "skryter" om sina killars utrustning
Om "alla" har killar med stor snopp, vilka har då de med liten? Rimligtvis så borde det finnas de också, men dem hör man aldrig något om.
Nästa gång ska jag säga att alla mina killar har haft skitsmå, men att jag är så trång att de känts gigantiska.
Det måste ju slå högre...

11 kommentarer:

  1. Det här var nog ditt skummaste inlägg hittills :-)
    VILKA är alla dom där tjejerna som går runt och skryter om storleken på deras mäns utrustning?

    SvaraRadera
  2. haha, du känner en del av dem, jag lovar :-D

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Tanja, vilket... skumt inlägg :D
    Du måste sluta äta konstiga svampar som du hittar i skogen ;)

    SvaraRadera
  4. Är det tjejernas förtjänst att deras män har stora?Det verkar så. Skulle man välja efter storlek så består nog mänskligheten inte så länge till. Skulle vara roligt att höra en killes kommentar och hur dom pratar om sinaTJEJER

    SvaraRadera
  5. Men Maria och Tanja, har ni aldrig hört tjejer snacka om det när de ahr festat?

    SvaraRadera
  6. HAHAHHA, du är störtskön!

    Jo tack, det där med fullt upp med barn.. det var ju just det och på kvällarna har jag oftast däckat om jag jobbar tidigt eller så stänger jag ch då är jag på jobbet och sen däckar så fort jag kommer hem :-D

    Nu när jag har haft tid och ork att sitta vid datorn ikväll så har jag kommit ihåg att länka till dej :)

    SvaraRadera
  7. Jag håller med om att tjejer diskuterar detta, men min erfarenhet är inte att alla skryter om att deras män/pojkvänner har stora. Snarare är det så att jag har hört vissa som föredrar stora, andra föredrar små och en del tycker att storleken inte är viktig.

    Själv anser jag att storleken har betydelse, men jag tänker inte avslöja här vilket jag föredrar eller hur min man är utrustad ;-)

    SvaraRadera
  8. klart storleken har betydelse!
    när jag var yngre så var jag sååååå kär i en kille, och han var även kär i mig... det blev aldrig mer än mys och ömhet med några enstaka hetare inslag innan jag gav upp eftersom de var nästintill obefintligt där nere mellan benen...
    hade han bara lärt sig HUR man ska göra, trotts försök att förklara så kanske de hade blivit något mera men aa...
    de har definitivt betydelse!

    SvaraRadera
  9. Gammalt inlägg nu ser jag, men det verkar som att åtminstone unga tjejer har svårt att se skillnad på storlekear. Alla har ju olika relationer och olika typer av sex.. En del tjejer lär väl knappast ha fått en ordentligt syn på sin partners snopp. På "familjeliv.se" säger de flesta att deras partner har en "20 cm +" vilket verkligen inte är någon vanlighet. Sannolikheten att just de 10-20-30-40 tjejerna skulle ha en kille i den storleken är högst liten....

    Jag tror många tjejer ser vad de vill se. Har de en kille som är t.ex. 13 cm tror de gärna att den är 17 centimter och det är vad de säger på tjejkvällar sen. 14-15 cm som du nämner är knappast "porr-snoppar", men att de skulle vara "små" är löjligt. Majoriteten av mänskligheten har runt den storleken :)

    SvaraRadera
  10. Detta är uppenbarligen ett gammalt inlägg men skit samma, jag svarar ändå.

    Jag är kille så jag är ju inte den som vet hur tjejer pratar men jag kan ju säga såhär att av egen erfarenhet så har ALLA väldigt svårt för att bedöma hur stor/liten snopp en kille har.
    Jag kan ju bara ta mig själv som exempel.
    Jag personligen är väl hyfsat normalt byggd med mina 16,5 cm i längd och 13-14.5 cm i omkrets (beroende på var man mäter), jag ligger väl lite i övre kanten av normalt men hur som helst.
    Ofta så tycker jag att min ser mycket mindre ut än vad den egentligen är, detta kan ju mycket väl bero på att jag ser den uppifrån och synvillan från avståndet i kombination med resten av kroppen gör att jag tycker att den ser mindre ut.
    När jag sedan mäter den och tittar på linjalen så ser det helt plötsligt väldigt stort ut, detta är ju då uppenbarligen för att jag bara ser längden på kukek... inte resten av kroppen.

    Så för att dra en slutsats av detta så kan man ju säga att, när en tjej säger att hennes kille ''Har så stor kuk'' så kanske hon tycker att hans kuk som egentligen är 16-17 cm lång ser ut som om den va 22 cm lång.

    Sen så om storleken spelar någon roll så är väl det uppenbart att den gör det. Klart som FAN att folk tycker olika och jag kan slå vad pengar på att där är minst lika många tjejer som föredrar mindre kukar som dom som föredrar stora.
    Sen så är där ju uppenbarligen gränsvärden där den är FÖR liten eller FÖR stor men då pratar vi om sådana extremiteter där man inte kan ha sex med kuken, antingen för att den inte Når in eller för att den inte Går in.

    SvaraRadera