-->

torsdag 22 september 2011

Jag får nog erkänna...

att den här bloggen ligger i lite vila.
Dels så mår jag kanske så bra tt jag inte behöver skriva av mig mer och dels så är detinte så mycket respons att det känns betydelsefullt att skriva något. Jag vet att många läser, men väldigt få kommenterar, så då tappar man ju lusten lite.

Här inne http://jesseshantverk.blogspot.com/
Har jag mina hantverk som jag gör. Ni är mycket välkomna att komma in där och titta runt.
Snart kommer det upp julkort och juldisktrasor, men nu är det bara vanliga målade disktrasor med roliga och snälla texter på och så är det såklart några handgjorda kort också.
Det finns lite olika trasor utan text, som man själv kan bestämma vad det ska stå på dem.
Välkomna in och titta runt lite och jag vore jättetacksam om ni ville dela med er till era vänner :-)

Kram och hej på ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar