-->

onsdag 15 juni 2011

Jag vill ha tips på jobb, massor med tips!

Nu är det snart, snart dags att ta tag i det där med jobb på riktigt.
Jag har ju ett jobb som jag tycker är fruktansvärt roligt och givande och det är i en butik. Jag har lite annat då och då också, men inget ens i närheten av fast eller ens något som jag vågar räkna med, så nu är det verkligen dags.

Jag vill gärna jobba i en liten butik, en affär som säljer saker som jag tror på, eller iallfall inte misstror. Gärna många olika saker, det är kundkontakten, och de övriga butikssysslorna som är det roliga. Vad jag säljer spelar egentligen ingen roll, jag kan lära mig om allt.

Så era tips om små affärer är vad jag behöver. Alla tips (inom någorlunda räckhåll är välkomna, men helst inte mataffärer.)
Är det någon av er som dessutom känner någon som kanske har något att erbjuda så vore det såklart ännubättre.

Det behöver inte vara butiksjobb, men det är det jag är mest inne på just nu, men jag kan klara lite allt möjligt, såklart.

Mitt mål är att jobba minst deltid till hösten och helst så mycket som möjligt i sommar. Om jag får in en fot lite här och där så kan jag stanna kvar där det verkar mest lovande att få ett fast schema sedan.

Så kom med era tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar